Custom Glitter Text

My Stick Family from WiddlyTinks.com

Thursday 10 May 2012


SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG D LOVER CUP CAKES....

mari singgah sebentar ke blog saya...
kita tengok cup cakes yang comel-comel ini ye...
kalau dah tengok gambar-gambar cup cakes ini mesti rasa macam nak makan je kan..haaaa ape lagi kalau dah ade rasa macam tu mesti ade rasa nak beli pula kan...
emmmm yummyyyyyy..




d lover cup cakes telah di tubuhkan pada September  2011. Perniagaan ini bermula apabila saya mengambil tempahan secara kecil-kecilan di kalangan rakan-rakan dan sanak saudara terdekat saya. Berikutan daripada itu, mereka memberi cadangan kepada saya untuk memperkembangkan lagi perniagaan saya. saya menerima cadangan mereka dengan hati terbuka disebabkan saya memang berminat untuk menceburkan diri dalam bidang perniagaan. selain daripada itu juga, rakan -rakan saya mengesyorkan kepada saya untuk menubuhkan blog bagi mempromosikan lagi perniagaan cup cakes ini.


No comments:

Post a Comment